بازدید نماینده کرمان از مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    21 مهر 1403
    اخبار
    19 بازدید

    دکتر شهباز حسن پور نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس محمد رام برزین مدیرعامل مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در ابتدای این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای دکتر حسن پور، چشم انداز فعالیت‌های این مجتمع بر اساس برنامه هفتم توسعه و مأموریت‌های محوله حاکمیتی به این مجموعه را تشریح کرد.

    وی ضمن ابزار خرسندی از این بازدید، گفت: پس از انتصاب دکتر روح اله زحمت‌کش به عنوان مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر، سیاستگذاری، تصمیم‌سازی و راهبری، در چارچوب تخصص و تحول بوده است که در این راستا، لازم است تا مسئولین محترم نیز با حمایت همه جانبه خود، موانع تولید را نیز مرتفع نمایند.

    مهندس رام برزین در پایان سخنان خود، با اشاره به لزوم هم افزایی و همگرایی بیشتر به منظور توسعه پایدار استان کرمان، تصریح کرد: سازندگی و پیشرفت استان کرمان و همچنین ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این منطقه، در گرو بهره گیری بهتر و بیشتر از ظرفیت‌های مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و توسعه، تحول و افزایش کمی و کیفی تولیدات آن است.

    در ادامه این بازدید، دکتر شهباز حسن پور، بر جایگاه ویژه تولید گوشت مرغ در تامین امنیت غذایی سبد خانوارها اشاره کرد و خواستار برنامه‌ریزی دقیق و حمایت همه جانبه مسئولین محلی و ملی از مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در جهت افزایش تولیدات و رشد اشتغال شد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید