برنامه ریزی هلدینگ کشاورزی برای کسب سهم 20درصدی در تولید گوشت مرغ - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    6 شهریور 1403
    اخبار
    103 بازدید

    اولین نشست شورای مدیران عامل شرکتهای تابعه هلدینگ کشاورزی کوثر با حضور مدیرعامل جدید این مجموعه برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر روح اله زحمت‌کش در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر و سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی، خواستار تجدید نظر جدی مدیران عامل در راهبری و مدیریت مجموعه خود به منظور تغییر اساسی در ادامه وضع موجود و مسیر جاری شد.

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن تاکید بر ساماندهی و تلاش برای نظام مند شدن سیستمی، افزود: فرصت شناسی، شرط لازم و کافی برای ایجاد توانمندی است و خط مشی گذاری جهت کسب سهم 20درصدی در بازار گوشت مرغ کشور از مهمترین سیاستهای پیش رو است.

    وی با اشاره به لزوم نگاه یکپارچه و بهم پیوسته در تدوین استراتژی تولید و همچنین رویکرد میان مدت برای نیل به دستاوردهای مد نظر، تصریح کرد: مدیر برای حل کردن مسائل و عبور از مشکلات منصوب می شود و هر بن بستی راه حلی دارد و با تلاش و پیگیری مستمر می توان حتی در ریسک بزرگ هم موفقیت بدست آورد.

    دکتر زحمت‌کش با اشاره به آیات پنجم و ششم سوره انشراح، خاطر نشان کرد: در کلام وحی دو بار به صورت پیاپی می خوانیم که پس از هر سختی، گشایش و آسانی داریم. فَإِنَّ مَعَ ٱلعُسرِ يُسرًا ، إِنَّ مَعَ ٱلعُسرِ يُسرا. و این نشان می دهد که با عزم جدی، پیگیری مستمر و اراده قوی می توان از گردنه های سخت و صعب العبور گذر کرد.

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه به لزوم آینده نگری و توسعه، پویایی و پایداری شرکتها اشاره کرد و گفت: توزیع و تقسیم سود مهم است اما نباید باعث تضعیف مجموعه های تولیدی و بروز مشکلات و معضلات در تامین نقدینگی شود.

    وی با اشاره به اینکه هلدینگ کشاورزی در سیاستگذاری و برنامه ریزی، پشتیبان همه شرکتهای تابعه است، خاطر نشان کرد: بهره وری بیشتر از دارایی های غیر مولد و همچنین تلاش برای مدیریت درآمد و ارزش آفرینی از مهمترین سیاستها در دوره جدید خواهد بود.

    روح اله زحمت‌کش ضمن تاکید بر حفظ کرامت همکاران و تلاش برای رفع دغدغه معیشت پرسنل شاغل در شرکتها، افزود: مدیریت هزینه به معنی کاهش حقوق پرسنل نیست بلکه تلاش برای رفاه و سربلندی نیروی انسانی، نوعی سرمایه گذاری است و اگر قرار است که ما به عنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی، استقلال، اقتدار و پایداری کشور را در حوزه امنیت غذایی، افزایش دهیم و تقویت کنیم، لازم است تا با چنین رویکردی در زمینه هایی که تاب آوری کشور را ارتقا می دهند، کار کنیم.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در پایان سخنان خود تصریح کرد: هلدینگ کشاورزی، سیاستگذاری و برنامه ریزی در زمینه پرورش دام و تولید گوشت قرمز به منظور خودکفایی و استفاده بهینه از ظرفیتهای داخلی را از اولویتهای جدید خود معین کرده است.

    در ابتدای این جلسه مدیران عامل شرکتهای تابعه هلدینگ کشاورزی، گزارش عملکرد و برنامه ریزی های خود را در زمینه افزایش و رشد تولید (با تاکید بر بهره گیری از مشارکتهای مردمی) و همچنین اقدامات موثر صورت گرفته در زمینه های: تعالی و خود ارزیابی، گزارش حسابرسی، هم افزایی درون گروهی و صادرات ارائه نمودند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید