بازدید مدیرعامل هلدینگ کشاورزی از شرکت تحفه - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    13 تیر 1403
    اخبار
    149 بازدید

    در ادامه بازدیدهای دوره ای مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از شرکتهای تابعه، وی به همراه معاونین و مدیر حراست این هلدینگ از شرکت خدمات بازرگانی تحفه بازدید و در نشست با مدیران این شرکت حضور یافت.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در ابتدای این جلسه مهندس ابوالفضل اکبری مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی تحفه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته طی یکسال گذشته را ارائه و آخرین وضعیت این شرکت را تشریح نمود.

    سپس مهندس غلامی ضمن اشاره به ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در این مجموعه، گفت: انتظارات ما از شرکت تحفه بر اساس قابلیتهای آن و سابقه طولانی فعالیتش است و لازم است تا به عنوان بازوی اجرایی هلدینگ کشاورزی و سازمان اقتصادی کوثر در زمینه بازرگانی و تجاری، وظیفه ذاتی و اصلی خود را با توان بیشتری اجرا نماید.

    وی با اشاره به ضرورت پشتیبانی همه جانبه شرکت تحفه از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ، افزود: چابک سازی به منظور خدمت رسانی بهتر و بیشتر در حوزه تجارت با تمرکز بیش از پیش بر خرید نهاده های دامی و طیور از طریق حذف واسطه ها و برنامه ریزی برای صدور محصولات تولیدی مازاد مصرف داخل به خارج از کشور، از مهمترین انتظارات ما از این مجموعه است.

    در ادامه این نشست، مدیران شرکت تحفه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه رفع مشکلات و معضلات جاری بیان نمودند و آقایان: بورقانی فراهانی و سبحانی معاونین هلدینگ و زمانی مدیر حراست، در خصوص چگونگی توسعه و تقویت فعالیتهای این مجموعه اظهار نظر نمودند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید