بازدید مدیرکل روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر از شرکت دیزباد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    22 آبان 1402
    اخبار شرکت ها
    293 بازدید

    مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اقتصادی کوثر در حاشیه بازدید از شرکت مرغ اجداد دیزباد، با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین پیریایی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان اقتصادی کوثر و مهندس محمد اذغاب معاون این اداره کل، ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت مرغ اجداد دیزباد با مهندس علیرضا نظری جهرمی دیدار و گفتگو کرد.

    در این نشست مهندس نظری جهرمی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در زنجیره تولید تا ارائه به بازار مصرف، به منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست های ابلاغی سازمان اقتصادی کوثر اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و تلاش برای رونق تولید گوشت مرغ، احیا و توسعه پرورش مرغ لاین آرین، اهمیت و ضرورتی انکار ناپذیر است که امنیت غذایی کشور به عنوان یکی از مهمترین مولفه های امنیت ملی را تقویت می کند.

    در ادامه نیز مهندس رام برزین در خصوص تبادل اطلاعات و ارتباط تنگاتنگ شرکت دیزباد با لاین بابلکنار جهت اصلاح نژاد اجداد کبیر آرین و قرار دادن ایندکس های ژنتیکی و انتخابی که منجر به بهبود شرایط طرح‌‌های آتی نژاد آرین در صنعت طیور خواهد شد و عملکرد موفق شرکت دیزباد در این راستا توضیحاتی را عنوان نمود.

    در پایان این نشست، حجت الاسلام و المسلمین پیریایی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای این مجموعه، به ضرورت تحقق شعار محوری مقام معظم رهبری در سال 1402 اشاره کرد و گفت: رونق تولید، علاوه بر مهار تورم باعث ایجاد اشتغال مولد و پایدار از یک سو و تقویت اقتصاد خانوارها می شود.

    پیریایی ضمن تقدیر از سیاستگذاری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط هلدینگ کشاورزی کوثر در این خصوص، افزود: تضمین توسعه پایدار کشور در گرو خودکفایی در تولید محصولات اساسی و استراتژیک است.

    منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت مرغ اجداد دیزباد

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید