مسئولین کشوری و اصحاب رسانه میهمان غرفه هلدینگ کشاورزی در نخستین روز نمایشگاه - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    31 تیر 1403
    اخبار
    98 بازدید

    بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته، با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیسیون‌های کشاورزی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

    به کزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، در‌ نخستین روز این نمایشگاه، دکتر مجتبی نوروزی ریاست سازمان دامپزشکی کشور، دکتر روح‌اله زحمتکش مدیرکل امور طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی و جمعی دیگر از مدیران ارشد این وزارتخانه میهمان غرفه هلدینگ کشاورزی بودند و مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این مجموعه، گزارشی از روند اقدامات و فعالیتهای انجام شده را ارائه داد.

    حضور اصحاب رسانه خصوصاً خبرنگاران سیمای ملی و شبکه خبر و مصاحبه تفصیلی با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، بخش دیگری از رویدادهای نخستین روز بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور بود.

    مهندس غلامی در گفتگو با خبرنگاران، گزارشی از آخرین اقدامات، فعالیتها و دستاوردهای هلدینگ کشاورزی خصوصاً در حوزه‌های استراتژیکی مثل پروژه توسعه پرورش مرغ سویه آرین ارائه داد.

    گفتنی است این دور از نمایشگاه با شعار «خوراک دام، محور توسعه پایدار» در حالی برگزار می‌شود که سه کشور چین، ترکیه و روسیه به صورت پاویون و نمایندگان ۱۴ شرکت خارجی از آلمان، سوئیس، روسیه، کانادا، هلند، فرانسه، دانمارک، استونی، مالزی، اسپانیا، هند، برزیل و … ۳۹ سفیر و ۱۱ هیئت تجاری از کشور‌های همسایه در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین ۴۰۰ شرکت داخلی نیز در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

    «شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر» و شرکتهای تابعه در سالن ۴۴، غرفه ۱۹ میزبان بازدید کنندگان خواهند بود.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید