رسالت «بنیاد مستضعفان» ثبات بخشی به کالاهای اساسی است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    18 مهر 1403
    اخبار
    21 بازدید

    دکتر حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از فارم اجدادی شرکت مرغ اجداد زربال در استان گیلان بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این بازدید که دکتر روح‌‎اله زحمت‌کش مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر نیز حضور داشت، دکتر دهقان ضمن بازدید از قسمتها و واحدهای مختلف این مجموعه تولیدی، با پرسنل و کارکنان این فارم اجدادی دیدار و گفتگو کرد.

    دکتر دهقان در این بازدید، ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیتهای مدیران و کارکنان شرکت مرغ اجداد زربال، گفت: تامین نهاده ژنتیکی کشور و اطمینان بخشی در زمینه تامین جوجه اجداد و مادری، از مهمترین خدمات این مجموعه به وزارت جهاد کشاورزی و همچنین فعالان صنعت طیور محسوب می شود.

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، نوسان گیری از بازار و ثبات بخشی به کالاهای اساسی را از رسالتهای این بنیاد برشمرد و افزود: تنظیم بازار از طریق مدیریت عرضه و تقاضا، گامی مهم در زمینه تامین رفاه عمومی است. ما معتقدیم که بنیاد مستضعفان، باید در خدمت مردم باشد و هزینه اقشار مختلف مردم را کاهش دهد.

    وی در پایان بر توسعه هدفمند فارمهای مالکیتی اجدادی در مناطقِ دارای امنیت زیستی بالا، تاکید کرد.

    دکتر روح‌اله زحمت‌کش در این بازدید، ضمن اشاره به ماموریت شرکت مرغ اجداد زربال در زمینه تقویت امنیت غذایی کشور از طریق تامین نهاده ژنتیکی افزود: تقویت خودکفایی و ارتقا شاخص توسعه غذایی کشور از یک سو و اشتغالزایی و ایجاد بنگاه اقتصادی دانش محور، از مهمترین اهداف هلدینگ کشاورزی کوثر در زمینه راهبری و سیاستگذاری برای این شرکت است.

    درابتدای این بازدید، دکتر علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال و مدیران این فارم تولیدی، گزارشی کوتاه از مراحل فرایند پرورش گله اجدادی در این مجموعه ارائه دادند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید