«دکتر نوروزی» مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    30 مهر 1403
    اخبار
    8 بازدید

    زربال یک شرکت نیست، بلکه تمام کشور است و کوچکترین تعلل در انجام وظایفش باعث بروز مشکلاتی در کشور و خصوصاً در معیشت مردم می شود.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر روح اله زحمت کش مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت با بیان این نکته در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال، این شرکت را مجموعه ای با اهمیت و ویژه دانست و گفت: ثبات بخشی به بازار در زمینه گوشت مرغ و ایجاد تعادل بین تولید و مصرف آن، حاصل برنامه ریزی ها و سیاست گذاری در این مجموعه است و از این رو، کاهش و یا افزایش تولید در شرکت مرغ اجداد زربال، تاثیر مستقیمی بر سفره مردم دارد.

    وی با اشاره به نگاه ویژه هلدینگ کشاورزی کوثر به این شرکت، افزود: شرکت مرغ اجداد زربال از شرکتهای پیشتاز در بین شرکتهای تابعه هلدینگ است که طی این مدت با فعالیتهای شبانه روزی و مدیریت فداکارانه وهوشمندانه دکتر عفتی، مسیری رو به جلو داشته است.

    دکتر زحمت کش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدمات دکتر علی عفتی در دوران تصدی مدیرعاملی شرکت مرغ اجداد زربال، تصریح کرد: دکتر نوروزی از بزرگان وپیشکسوتان در حوزه های مختلف در بخش کشاورزی هستند که آخرین مسئولیت ایشان، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور بوده است که قطعاً ظرفیت و پتانسیل بالای ایشان، گره گشای مشکلات و پیچیدگی های این مجموعه خواهد بود.

     

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تقدیر از فداکاری وایثار دکتر نوروزی در قبول این مسئولیت، خاطر نشان کرد: ما کماکان در هلدینگ از حضور ایشان بهره مند خواهیم شد و در زربال نیز با تکیه بر تجارب و تخصص ایشان، زنجیره تولید را تقویت و توسعه خواهیم داد.

    در ادامه دکتر علی عفتی ضمن تقدیر از حمایتهای ویژه دکتر زحمت کش مدیرعامل هلدینگ و همراهی اعضای هیات مدیره شرکت و تلاشهای شبانه روزی پرسنل و همکاران این مجموعه، گفت: زربال در خاورمیانه نظیری ندارد و به عنوان یک شرکت ملی، از سه رکن، تولید، سرمایه انسانی و مباحث مالی تشکیل شده است.

    وی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از تقویت و ارتقا جایگاه این سه رکن در دوران تصدی مدیرعاملی شرکت مرغ اجداد زربال، افزود: علی رغم برخی مشکلات و معضلات، اتفاقات مثبت و خوبی در این سه حوزه شاهد بودیم که حاصل زحمات همه مدیران و پرسنل از گذشته تا کنون است.

    دکتر عفتی در ادامه ضمن اشاره به سابقه آشنایی با دکتر نوروزی از دوران دانشجویی، تصریح کرد: دکتر نوروزی مرد لحظات سخت است و انتخاب ایشان، نشان از ژرف اندیشی دکتر زحمت کش دارد.

    در ادامه دکتر مجتبی نوروزی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت خصوصاً سید حسن نصرالله و یحیی سنوار،گفت: ثبات بخشی به بازار گوشت مرغ و تخم مرغ طی یکسال گذشته، حاصل تدابیر و مدیریت جهادی دکتر نیکبخت وزیر سابق جهاد کشاورزی و تیم متخصص و با تجربه ایشان بوده است.

    وی خاطر نشان کرد: مدیریت و راهبری دکتر زحمت کش در دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی، نقش بسیار مهم و موثری در این رویداد مثبت داشت.

    دکتر نوروزی ضمن تقدیر از خدمات و فعالیتهای دکتر عفتی در دوران تصدی مدیرعاملی شرکت مرغ اجداد زربال، به سوابق کاری و مدیریتی خود در هلدینگ کشاورزی و شرکتهای زربال و ماهان، اشاره کرد و افزود: بزرگترین دارایی شرکت مرغ اجداد زربال، منابع انسانی کارآمد، توانمند و کاردان است که امیدوارم بتوانیم در کنار هم با تمام توان، تخصص و تجربه را به کار ببندیم با خدمات و اقدامات مان، این مجموعه در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارد.

    در بخش پایانی این نشست، دکتر روح اله زحمت کش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر علی عفتی در دوران تصدی مدیرعاملی شرکت مرغ اجداد زربال، دکتر مجتبی نوروزی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کرد.

    گفتنی است، دکتر مجتبی نوروزی علاوه بر تجربه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، سوابقی چون ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، مدیرعاملی شرکت مرغ ماهان، مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مدیرعاملی هلدینگ دامپروری و کشاورزی امداد و ریاست هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین را در کارنامه کاری خود دارد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید