تاکید مدیرعامل بر نقش روابط عمومی در بازاریابی

    آخرین اخبار

    31 اردیبهشت 1404
    اخبار
    44 بازدید

    نشست هم اندیشی مسئولین و کارشناسان روابط عمومی هلدینگ کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر روح‌اله زحمت‌کش، مدیر عامل هلدینگ کشاورزی کوثر، به جایگاه ویژه روابط عمومی در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: در عصر رسانه ها، حضور روابط عمومی در همه جا حس می شود و علاوه بر وظایفی همچون اطلاع رسانی یا تبلیغات، موج شکنی و مدیریت بحران نیز بر عهده آن است.

    وی با اشاره به لزوم ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی در این حوزه، شناسایی و آینده نگری را از مهمترین اصول در پیش بینی، پیشگیری و مدیریت بحران‌های رسانه‌ایِ تخریبی دانست و افزود: تسلط بر مباحث حوزه های مختلف فعالیت شرکت و شناسایی نقاط آسیب پذیر یکی از مهمترین اقدامات به منظور برنامه ریزی جهت جلوگیری از ایجاد فضای منفی و تخریبی است.

    مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه به مباحث «بازاریابی آمیخته» در دانش بازرگانی و فروش اشاره کرد و خاطر نشان کرد: توسعه بازار و ایجاد بازارهای جدید برای فروش محصولات، جز با استفاده از ظرفیت و پتانسیلهای روابط عمومی امکان پذیر نیست.

    در ابتدای این نشست، صادق صدقگو مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن خیر مقدم به مسئولین و کارشناسان روابط عمومی شرکتهای تابعه این هلدینگ و گرامیداشت 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، به دو رویکرد قدیم و جدید در مبحث روابط عمومی اشاره کرد و گفت: در گذشته، روابط عمومی صرفاً یک حرفه در ساختار سازمانی تعریف می شد اما امروزه روابط عمومی را دانش و علمی می دانند که هنرهای هفت‌گانه را به خدمت می‌گیرد و از این رو، «هنر هشتم» نام گرفته است.

    وی افزود: روابط عمومی یعنی برقراری دیالوگ و ایجاد مسیری دو طرفه و نه ایجاد تریبون و مونولوگ. و بر این اساس است که ارتباط در بستر گفتگو و با پیش شرط‌ هایی مثل: ادب، آرامش، امید، اعتدال، اعتماد، انعطاف پذیری، اشتراک، اشتیاق، اراده و آزادگی شکل میگیرد.

    این نشست که با حضور محسن رحیمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و کامن اسلامی معاون راهبری تولید شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شده بود، مسئولین روابط عمومی شرکت‌ها به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه روابط عمومی پرداختند و در این خصوص بحث و تبادل نظر نمودند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید