انتصاب سرپرست معاونت مالی و اداری - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    21 فروردین 1402
    اخبار
    334 بازدید

    سرپرست معاونت مالی و اداری،شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر منصوب شد.

    به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر،مهندس ابراهیم غلامی سرپرست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و نائب رئیس هیات مدیره،طی حکمی دکتر حسن سبحانی را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری منصوب کرد.

    در متن حکم انتصاب وی آمده است:

    توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرصتی مغتنم می‌باشد که خداوند متعال به برخی بندگان خویش عطا فرموده است. با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “سرپرست معاونت مالی و اداری” شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر منصوب می‌شوید.

    همکاری مجدانه در تحقق منویات مقام معظم رهبری، به ویژه آنچه سال جاری را به آن ملقب فرمودند (مهار تورم و رشد تولید)، تحقق راهبرد “اقتصاد راهنما و اجرای “سیاست‌های اجرائی اولویت‌دار سال 1402” سازمان اقتصادی کوثر و انجام مطلوب وظایف زیر از اهم انتظارات است :

     

    • اجرای کامل سیاست‌ها و راهبردهای شرکت در حوزه‌های مالی، اداری و پشتیبانی؛
    • اجرای دقیق ضوابط و مقررات مالی، معاملاتی و اداری و نظارت بر حسن اجرای آنها در شرکت‌های تابعه؛
    • تهیه پیش‌نویس آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مالی، اداری و پشتیبانی مورد نیاز، به منظور طرح و تصویب در مراجع ذیربط؛
    • محاسبه و تعیین منابع و مصارف و پیشنهاد محل و نحوه تامین منابع مالی؛
    • تهیه و ارائه گزارش‌های تحلیلی و مقایسه‌ای مالی و اداری؛
    • تهیه و ارائه گزارش‌های نقدینگی و پیگیری وصول مطالبات؛
    • تهیه و ارائه تراز ماهانه، فصلی، شش‌ماهه و سالانه؛
    • انتشار به موقع گزارش‌ها و سایر اطلاعات مورد نظر سازمان بورس و اوراق بهادار در سامانه کدال؛
    • تهیه و تنظیم اظهار‌نامه‌ها و رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی؛
    • تهیه و به‌روزرسانی آخرین وضعیت اموال و دارایی‌های شرکت و پیشنهاد بهره‌برداری بهینه از آنها؛
    • برگزاری منظم مجامع شش‌ماهه و سالانه و اجرای کامل و دقیق مصوبات آنها؛
    • طراحی و پیاده‌سازی نظام برنامه‌ریزی منابع انسانی در هلدینگ و شرکت‌های تابعه؛
    • اتخاذ تدابیر لازم به منظور بهبود نحوه بکارگیری منابع‌انسانی؛
    • برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های مهارت‌افزائی کارکنان هلدینگ و شرکت‌های تابعه؛
    • اتخاذ تدابیر لازم به منظور ساماندهی و بهبود نظام پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی؛
    • نظارت بر حسن انجام امور پشتیبانی؛

    امیدوار است با اتکا به ذات اقدس الهی، ذیل عنایات حضرت صاحب‌الزمان(عج)، با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه معزز شهدا و ایثارگران موید و سربلند باشید. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید