آغاز همکاری استراتژیک «خوراک دام پارس» با مرغداران استان زنجان - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    17 مهر 1403
    اخبار شرکت ها
    24 بازدید

    شرکت خوراک دام پارس همکاری خود را با واحدهای پرورش مرغ گوشتی در استان زنجان آغاز کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر حامد جورابلی مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس با اعلام این خبر، گفت: استان زنجان یکی از قطب‌های مهم در تولید مرغ گوشتی در کشور محسوب می شود که ارائه خوراک‌ طیور به صورت تخصصی و متنوع برای این واحدها، نقش مهمی در افزایش نرخ رشد و بهبود سلامت طیور ایفا کند.

    وی افزود: کاهش هزینه‌های تولید و ارتقا استانداردهای کیفی، بخشی دیگر از دستاورد این همکاری خواهد بود و از این رو می توان، این همکاری را یک گام مهم در راستای توسعه و تقویت صنعت مرغداری در این استان و همچنین افزایش کیفیت و کمیت تولیدات گوشتی کشور، قلمداد نمود.

    دکتر جورابلی در ادامه با اشاره به نقش شاخص شرکت خوراک دام پارس در تحول صنعت مرغداری، تصریح کرد: تکیه بر دانش فنی پیشرفته و بهره‌گیری بهینه از منابع و امکانات در تولید خوراک دام و طیور از یک سو و ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی از سوی دیگر، کارآیی و بهره‌وری مرغداران را ارتقا خواهد داد که ثمره آن، افزایش ظرفیت تولید، ارتقای سطح سلامت و کیفیت محصولات گوشتی خواهد بود.

    مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس در پایان خاطر نشان کرد: این همکاری استراتژیک، نه تنها موجب رشد اقتصادی مرغداران در استان زنجان می‌شود، بلکه بستری برای افزایش اشتغال‌زایی و پایداری در زنجیره تولید گوشت مرغ در کشور خواهد بود.

     

    منبع: روابط عمومی شرکت خوراک دام پارس

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید