کاهش ضریب خطا و ارتقا بهره وری، حاصل زحمات «حراست» است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    20 تیر 1403
    اخبار
    87 بازدید

    مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با صدور پیامی به مناسبت بیست و دوم تیرماه روز حراست، از خدمات و زحمات مدیران و پرسنل حراست تقدیر و تجلیل کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، در این پیام آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک شهداست، یکی از مهمترین وظایف آحاد ملت و در راس آن مدیران و مسئولین نظام اسلامی است. پایش دقیق نقاط قوت و ضعف در حوزه عملکردی، شناسایی زمینه ها و تحلیل و بررسی عوامل بروز آنها، ابزاری مهم برای نیل به هدف و وظیفه است.

    چنین وظایفی در ساختار سازمانی بر عهده «حراست» نهاده شده و کاهش ضریب خطا، ارتقا بهره وری و در نهایت آسایش خاطر مدیران، حاصل زحمات این مجموعه مهم و اثربخش است که با اقدامات خود تعالی، رشد و کیفیت خدمت رسانی را تضمین می‌کند.

    ارائه مشاوره به مدیران برای عبور از تنگناها، گره گشایی با بهره گیری از ارتباطات سازمانی و در یک کلام پاسداری و محافظت از دستاوردهای خدمتگزاران مردم، اساس و بنیان تلاش و کوشش در مجموعه حراست است که همواره با درایت و تدبیر توأم با مهربانی و دلسوزی، گره گشای مشکلات سازمانها هستند.

    ۲۲ تیرماه روز تکریم و بزرگداشت زحمات و خدمات مدیران و پرسنل دلسوز، متعهد و کاردان حراست است که بر خود فرض می دانم ضمن تقدیر و تجلیل از اقدامات موثر و ماندگار مجموعه حراست سازمان اقتصادی کوثر خصوصاً شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، برای همه این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون و بهروزی نمایم.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید